09036160491
​info@rasaplus.com
ساعت کاری: 9 الی 20

نوآوری پزشکی راسا اسپادان

آدرس ما
 اصفهان، میدان آزادی، بلوار دانشگاه،​​​​​​مستقر در مرکز رشد دانشگاه اصفهان
با ما در ارتباط باشید
​info@rasaplus.com
شماره تماس
09036160491
ارتباط با ما

“مهمترین سرمایه گذاری که می توانید انجام دهید، سرمایه گذاری روی خودتان است.”​​​​​​​

وارن بافت (سرمایه گذار و ثروتمند مشهور) :
​​​​

 ارائه به سرمایه گذار
(Pitch Deck)

صاحبان یک استارتاپ یا کسب‌وکار برای معرفی ایده یا طرح خود در جلسات مختلف مانند جلسه ارائه به سرمایه‌گذار، نیاز دارند که تمام نکات مهم را در زمان محدود جلسه مطرح کرده و نظر مخاطبین را جلب کنند. در این ارائه معمولا یکی از کلیدی‌ترین آیتم‌ها، فایل ارائه به سرمایه‌گذار یا همان Pitch Deck‌ است. اگر به دنبال تامین پول و سرمایه برای کسب و کار استارت‌آپی خود هستید، داشتن فایل ارائه به سرمایه گذار (Pitch deck) برای معرفی مشخصات کسب و کار شما به سرمایه‌گذاران، یکی از مؤلفه‌های اصلی جذب سرمایه است. در دنیای سرمایه‌گذاری و استارت آپ‌ها، فایل ارائه به سرمایه گذار معمولا یک فایل پاورپوینت است که در یک جلسه جذب سرمایه برای سرمایه‌گذاران ارائه می‌شود. داشتن یک فایل ارائه عالی سبب می‌شود که یک سرمایه‌گذار بالقوه، از ایده شما به وجد بیاید، در مورد کسب و کار با شما گفتگو کند و احتمالا این گفتگو منجر به سرمایه‌گذاری بعدی شود. شرکت نوآوری پزشکی راسا اسپادان این فایل را در اختیار شما می گذارد.

زیبایی بصری
هر کجا که در مورد یک Presentation خوب صحبت شده، بحث زیبایی بصری آن حتما ذکر شده است. بحث ارائه به سرمایه‌گذار هم مستثنی نیست و توصیه می‌کنم در زمان آماده‌سازی Pitch Deck به ویژگی‌های زیبایی بصری آن هم توجه داشته باشید.

ارائه آسانسوری
شما در عمل، کمتر از 1 دقیقه فرصت دارید که بتوانید ایده و استارتاپ خود را به یک سرمایه‌گذار بزرگ و پرمشغله ارائه کنید و او را به گوش دادن بیشتر یا قرار ملاقات دیگر ترغیب کنید. بنابراین روی این مساله تمرین زیادی کنید که بتوانید استارتاپ خود را در ساده‌ترین شکل ممکن و تنها با دو سه جمله معرفی کنید.

دموی محصول
پس از ارائه مشکلات و راه‌حل، اینجا بهترین محلی است که می‌توانید یک دموی سریع و کوتاه از محصول خود (Product Demo) به سرمایه‌گذاران نشان دهید. ا طبیعتا استفاده از ویدئوی کوتاه بهترین گزینه است، زیرا به نسبت اسکرین‌شات یا فرآیند ضبط شده کار با برنامه، در سریع‌ترین زمان بیشترین اطلاعات ممکن را منتقل می‌کند.

تجاری سازی چیست ؟

تجاری‌سازی عبارتست از فرایند معرفی یک محصول جدید یا روش تولیدی جدید به عالم تجارت، طوری که آن محصول یا روش جدید در بازار قابل دسترسی باشد. کلمه تجاری‌سازی اغلب در رابطه با ورود محصول به بازارهای انبوه مصداق پیدا می‌کند. با اینحال در برخی مواقع انتقال ایده از آزمایشگاه به بازارهای محدود نیز ذیل مفهوم تجاری‌سازی قرار می‌گیرد.​​​​​​​