09036160491
​info@rasaplus.com
ساعت کاری: 9 الی 20

نوآوری پزشکی راسا اسپادان

آدرس ما
 اصفهان، میدان آزادی، بلوار دانشگاه،​​​​​​مستقر در مرکز رشد دانشگاه اصفهان
با ما در ارتباط باشید
​info@rasaplus.com
شماره تماس
09036160491
ارتباط با ما

آبراهام لینکلن (سیاستمدار آمریکایی) :
 "کسی که امروز آگاه تر از دیروز نباشد، انسان خردمندی نیست."

​​​​​​​

بیولند
(منتورینگ پروژه های دانشگاهی)

بیولند یک مرکز منتورینگ است که با هدف ساماندهی و ایجاد نگرش صحیح در دانشجویان نسبت به رساله ها، پایان نامه ها و پروژه های دانشجویان مهندسی پزشکی در تمامی گرایش ها تشکیل شده است. در فرآیند منتورینگ بعد از گزینش فارغ التحصیلان مجرب و دانشجویان مستعد ، این افراد برای راهنمایی و هدایت دانشجویان از جنبه های مختلف ترسیم نقش راه ، مشاوره و آموزش های مربوط به انجام مقاله ها، پروژه های دانشجویی، پایان نامه های کارشناسی ارشد و رساله های دکتری منتصب می شوند.
هدف شرکت نوآوری پزشکی راسا از تشکیل بیولند، هماهنگی و رسمیت بخشیدن به راهنمایی های معمول در دانشگاه ها توسط  فارغ التحصیلان و دانشجویان و ایجاد زمینه برای انجام هرچه بهتر و اصولی تر پروژه ها و پایان نامه های دانشجویی توسط خود دانشجو متقاضی است.  لازم به ذکر است که تک تک افراد تشکیل دهنده تیم بیولند، هدایت صحیح و حمایت کامل از دانشجویان متقاضی را سرلوحه کار خود قرار داده اند.​​​​​​​
​​​​​​​
منتورینگ (Mentoring) چیست؟
منتورینگ فرآیندی است که در آن یک فرد باتجربه، هدایت و حمایت یک فرد کم تجربه را برعهده می گیرد. فرد باتجربه منتور (Mentor) و فرد کم تجربه به عنوان منتی (Mentee) شناخته می شود. فرآیند منتورینگ یک ارتباط حرفه ای طولانی مدت، داوطلبانه و سودمند برای هر دو طرف منتور و منتی می باشد. فرآیند منتورینگ رابطه ای هدفمند و تکاملی است که یکی از مهمترین جنبه های آموزشی به شمار می رود. منتورینگ برخلاف یک ارتباط مدیریت و کارمند، مشاور و مشاوره گیرنده و یا مربی و شاگرد، یک ارتباط داوطلبانه با میل و خواسته هر دو طرف است .

خدمات بیولند
 
بیولند با هدف مشاوره، آموزش و حمایت از دانشجویان در زمینه انجام مقاله ها، پروژه های دانشجویی، پایان نامه های کارشناسی ارشد و رساله های دکتری توسط خود دانشجو یا دانشجویان متقاضی خدمات زیر را ارائه می دهد:
1-   مشاوره جهت انتخاب موضوع و مقاله خوانی
2-   مشاوره و آموزش طریقه صحیح پروپوزال نویسی اصولی منطبق با استاندارد دانشگاه و یا مجله مربوطه
3-   مشاوره جهت آماده سازی و بررسی داده های مورد نیاز
4-   مشاوره و آموزش نحوه صحیح انجام تحلیل های آماری و طریقه گزارش آن با نرم افزار های مرتبط
5-   مشاوره و آموزش نحوه صحیح انجام طبقه بندی و تخمین
6-   مشاوره و آموزش طریقه صحیح مقاله نویسی
7-   مشاوره و آموزش انجام ثبت اختراع به صورت گام به گام
8-   مشاوره و آموزش مرتبط با موضوع پروژه در زمینه های مختلف پردازش سیگنال، پردازش تصویر، شبیه سازی و مدل سازی، انفورماتیک پزشکی و سایر موضوعات پژوهشی
9-   ارائه فضای کار اشتراکی به همراه لب تاب
10-  ارائه آزمایشگاه مجهز الکترونیک


​​​​​​​

مشاوره جهت انتخاب موضوع و مقاله خوانی
​​​​​​​
شاید بسیاری از دانشجویان مخالف استفاده از کمک مشاوران باشند و یا اهمیت خاصی برای این موضوع قائل نباشند. به این دسته از دانشجویان باید بگوییم که یک پایان نامه می تواند تمامی سرنوشت تحصیلی شما را دگرگون کند. این موضوع هم برای دانشجویان داخلی و هم برای افرادی که قصد ادامه تحصیل در خارج از کشور را دارند مهم است. بسیاری از دانشجویان هستند که تنها به دلیل ارائه یک تز خوب و یا یک پایان نامه جذاب صاحب شغل در شرکت های معتبر خارجی شده اند.

مشاوره جهت آماده سازی و بررسی داده های مورد نیاز
​​​​​​​​​​​​​​
اهميت آماده سازي داده ها به دليل اين واقعيت است که "فقدان داده با کيفيت برابر با فقدان کيفيت در نتايج کاوش است" و " ورودي بد خروجي بد به دنبال دارد" از اين رو تیم مشاوره ای و منتورینگ بیولند کمک های بسياري براي بسط و توسعه آماده سازي داده ها در داده کاوي را به شما خواهد کرد​​​​​​​

مشاوره جهت طریقه صحیح مقاله نویسی
اگر یک دانشجوی تازه کار هستید و آشنایی چندانی با مقاله نویسی ندارید، بهتر است از مشاوره مقاله نویسی بیولند کمک بگیرید. البته مقالات تنها برای ارائه، نگارش نمی شوند بلکه یکی از دلایل اصلی نگارش مقاله چاپ آن در نشریات علمی است. هرچه نشریه از اعتبار و شهرت بیشتری برخوردار باشد، مقاله شما در سطح وسیع تری دیده شده و اعتبار بیشتری کسب خواهد کرد که در این زمینه نیز می توانید از منتورهای بیولند مشاوره دریافت کنید .

منتورینگ یا هدایت یا هدایتگری رابطه‌ای است که در آن فرد با تجربه‌تر یا دارای دانش بیشتر به راهنمایی فردی با تجربه یا دانش کمتر کمک می‌کند. مربی یا منتور می‌تواند کوچکتر از شخصی باشد که به او آموزش می‌دهد، اما باید دارای تخصص خاصی باشد.این یک مشارکت یادگیری و توسعه میان فردی با تجربه زیاد و شخصی که می‌خواهد چیزی را فرا بگیرد، است.

منتورینگ چیست ؟