09036160491
​info@rasaplus.com
ساعت کاری: 9 الی 20

نوآوری پزشکی راسا اسپادان

آدرس ما
 اصفهان، میدان آزادی، بلوار دانشگاه،​​​​​​مستقر در مرکز رشد دانشگاه اصفهان
با ما در ارتباط باشید
​info@rasaplus.com
شماره تماس
09036160491
ارتباط با ما

آلفرد آدلر ( روانشناس اتریشی) :
 "برجسته ترین و تعجب انگیزترین خصوصیت بشری نیرویی است که می تواند با استفاده از آن منفی را تبدیل به مثبت کند."

فضای کار اشتراکی (Coworking Space) یکی از خدماتی است که در سال‌های اخیر مورد استقبال استارتاپ‌ها، فریلنسرها، کسب و کارهای آنلاین و حتی تریدرها قرار گرفته است. در واقع فضای کار اشتراکی محلی است که شما از برخی امکانات مانند اتاق جلسات بصورت مشترک استفاده می­کنید و یک اتاق یا یک سیستم بصورت اختصاصی در اختیار شما قرار می‌گیرد. شبکه سازی و ایجاد ارتباطات موثر، مدیریت هزینه‌ها، قرار گرفتن در یک محل رسمی با اتمسفر فضای کسب و کار از بزرگترین مزایای استفاده فضای کار اشتراکی می باشد.
فضای کاراشتراکی ، یک میز کار در یک فضای پویا و پرانرژی است که شما را از پرداخت هزینه های زیاد برای اجاره دفتر کار بی نیاز می کند و همه امکانات لازم برای پیش بردن یک کار را در اختیار تیم ها و افراد می گذارد. اگر کسب و کار دارید، فریلنسر هستید ویا به دنبال محیطی مناسب برای پژوهش هستید شرکت نوآوری پزشکی راسا، فضای کار اشتراکی را به شما پیشنهاد می کند.
آزمایشگاه الکترونیک شرکت نوآوری پزشکی راسا اسپادان، در راستای تحقق امر خود پروری و مهارت آموزی هرچه بیشتر صاحبان ایده،  دانشجویان و محققان، فضای آزمایشگاهی را به همراه امکانات لازم و کافی، در اختیار متقاضیان انجام پروژه های تحقیقاتی قرار می دهد. امروزه یکی از معضلات صاحبان ایده فقدان فضای تجهیز شده با امکانات کافی آزمایشگاهی در حوزه سلامت می باشد که این امر توسط آزمایشگاه راسا مرتفع گردیده است.  از طرفی در جهت افزایش رضایتمندی هرچه بیشتر مشتریانی که قصد انجام پروژه خود را دارند، برای آن دسته از افراد و یا شرکت هایی که فضا و تجهیزات مناسب جهت فعالیت بر روی پروژه خود ندارند، امکان اجاره فضا و تجهیزات لازم توسط آزمایشگاه راسا فراهم گشته است.​​​​​​​

اتاق کنفرانس
تیم های دانشجویی و گروه های که از لحاظ تامین محلی برای همفکری و فعالیت روی پروژه های خود دچار مشکل هستند مخاطب اصلی فضای کار می باشند تا در این محل ها بدون دغدغه روی پروژه های خود تمرکز کافی را داشته باشند و محصول خود را به سرانجام برسانند.
​​​​​​​

اجاره تجهیزات
هزینه بالای تامین قطعات پروژه ها و قیمت بالای دستگاه ها جهت تست و انجام آزمایش، یکی از مشکلاتی است که پژوهشگران با آن مواجه می گردند از این رو اجاره تجهیزات یک راه حل مناسب برای رفع این مشکل به حساب می آید.

فضای کار اشتراکی و آزمایشگاه

آزمایشگاه تخصصی
بسیاری از پروژه ها از ابتدا تا رسیدن به یک محصول نیاز به انجام آزمایش هایی برای بررسی عملکرد صحیح محصول و رفع عیوب احتمالی نیاز دارد که آزمایشگاه های تخصصی به عنوان محلی برای انجام این فعالیت ها مورد استفاده قرار می گیرد.
​​​​​​​

​​شبکه سازی چیست ؟

شبکه‌سازی یک فعالیت اقتصادی-اجتماعی است که در آن تجار و کارآفرینان برای ایجاد روابط تجاری و شناسایی، ایجاد یا عمل به فرصت‌های تجاری با یکدیگر ملاقات می‌کنند، اطلاعات را به اشتراک می‌گذارند و به دنبال شرکای بالقوه برای مشاغل هستند.