09036160491
​info@rasaplus.com
ساعت کاری: 9 الی 20

نوآوری پزشکی راسا اسپادان

آدرس ما
 اصفهان، میدان آزادی، بلوار دانشگاه،​​​​​​مستقر در مرکز رشد دانشگاه اصفهان
با ما در ارتباط باشید
​info@rasaplus.com
شماره تماس
09036160491
ارتباط با ما

مهاتما گاندی (رهبر سیاسی و معنوی هند) : 
​​​​​​​ 
"مشتری مهمترین ناظر بر فعالیت های ماست.او به ما وابسته نیست، ما به او وابسته هستیم."

​​​​

شناخت مخاطب هدف

هسته انجام یک بازاریابی حرفه ای مشتریان هستند. آگاهی از نیاز و سلایق مشتریان، کلید طراحی محصول یا خدمت و در نتیجه کسب درآمد شماست. مفهوم مخاطب یک مفهوم جامع تر و گسترده تر نسبت به مشتری و مصرف کننده است که شناخت مخاطب بسیار حائز اهمیت است چراکه علائق، شخصیت، درک و شعور مخاطب و مانند آن، نقش تاثیرگذاری در پذیرش محصول یا خدمت شما دارد؛ اینکه شما بتوانید از چه راهی، پیام محصول، خدمت و یا حتی ایده خود را به مخاطب برسانید، درگرو مخاطب شناسی است.
شرکت نوآوری پزشکی راسا، با در اختیار دادن گزارش نتایج مخاطب شناسی، به صاحبان ایده خود کمک میکند تا از شیوه صحیح تبلیغات، ابزار سالم و مجاز تبلیغات، مخاطب هدف و جایگاه وی در تبلیغات، گستره زمانی و مکانی تبلیغ، تبلیغ بر مبنای سلیقه مخاطب و ... آگاهی یابد.​​​​​​​

گروه بندی مشتریان​​​​​​​
هنگامی که دسته بندی شکل می‌گیرد و مشتریان از هم جدا می شوند، چارچوب‌های بازاریابی دقیق و کمپین‌های فروش متقابل با پیام‌های هدفمند آسان‌تر می‌شود. 

تمرکز بر سلایق مشتریان
گاهی اوقات آسان کردن فرآیندهایی که با منافع عمومی مشتریان، سلایق و ترجیحات آن‌ها در ارتباط است می‌تواند هدف بزرگی باشد. در واقع این تصور را ایجاد می‌کند که به چه میزان به مشتریان خود توجه دارید و خریداران را چقدر به شما نزدیک می‌کند.

ردیابی رفتار مشتریان
مشتریان امروزی تجربه‌ای یکپارچه از لمس تجربه‌ی خرید سنتی و آنلاین می‌خواهند. برای انجام این کار، یک کسب و کار باید در رویکردهای خود سریع و پویا عمل کند و در تمامی پلتفرم‌ها به مشتریان خود خدمات ارائه دهند حتی قبل از این که نیاز واقعی آنها باشد.

​بازاریابی چیست؟


بازاریابی به فعالیت هایی گفته می شود که شرکت ها برای افزایش خرید یا فروش محصولات یا خدمات خود انجام می دهند. مارکتینگ شامل فعالیت هایی مانند تبلیغات، فروش و تحویل محصولات یا خدمات به مصرف کنندگان یا مشاغل دیگر می باشد. متخصصانی که در بخش های مختلف بازاریابی یک شرکت فعالیت می کنند، به دنبال جلب توجه مشتریان خود از راه های مختلفی، از جمله تبلیغات هستند.​​​​​​​