09036160491
​info@rasaplus.com
ساعت کاری: 9 الی 20

نوآوری پزشکی راسا اسپادان

آدرس ما
 اصفهان، میدان آزادی، بلوار دانشگاه،​​​​​​مستقر در مرکز رشد دانشگاه اصفهان
با ما در ارتباط باشید
​info@rasaplus.com
شماره تماس
09036160491
ارتباط با ما

ایلان ماسک ( مدیرعامل و طراح محصولات تسلا و شرکت اسپیس اکس) :
"بهترین توصیه این است: دائماً به این فکر کنید که چگونه می توانید کارها را بهتر انجام دهید و از خودتان این سوال را بپرسید."

​بر اساس تعاریف موجود، تضمین کیفیت (QA) راهی برای جلوگیری از خطا و اشکالات پیش آمده در هنگام تحویل محصولات یا ارائه ی خدمات به مشتری است که طبق گواهی ISO9000 قسمتی از مدیریت کیفیت کالا در جهت ایجاد اطمینان از انجام الزامات کیفی است. استاندارد و استانداردسازی از جمله فرآیند های مهم و ضروری برای توسعه پایدار صنایع و فناوری ‌های مختلف به شمار می روند که تدوین و پیاده ‌سازی آنها، امری حیاتی در جهت توسعه پایدار فناوری های مختلف است. همانگونه که اشاره شد لزوم تضمین کیفیت در یک سیستم و ساختار تا چه میزان در ارائه خدمت به مشتری موثر خواهد بود.
​​​​​​​
                          
​​​​​​​

 شما بایستی به این موضوع توجه نمایید که کنترل کیفیت غالباً شامل فعالیت‌های عمومی می‌شود که اطلاعات بدست آمده و محاسبه شده در مورد نتیجه فرآیند را به دقت بررسی می‌کند و از روش‌های استاندارد مورد تأیید برای نشر محاسبات و اندازه‌گیری‌ها، تخمین و آرشیو اطلاعات و گزارش استفاده می‌کند. در حالی که تضمین کیفیت(QA) یک سیستم بازبینی بیرونی و یک سری رویه‌های ممیزی است که توسط افراد خارج از فرایند صورت می‌پذیرد. در بسیاری از اوقات QA فقط در مورد محصول نهایی و پایان فرآیند بکار می‌رود، اما یک برنامه تضمین کیفیت مؤثر و کارا باید تمام مراحل اعم از برنامه‌ریزی، طراحی، تولید و گام‌های کنترل کیفیت(QC) را مورد ارزیابی قرار دهد.
شرکت نوآوری پزشکی راسا با بهره‌گیری از تجربه مشاوران و مهندسان مجرب در زمینه استاندارد‌سازی، اهداف زیر را دنبال می کند :
-کسب پایگاه های جهانی در سطح بین ‌المللی
-نو آوری در زمینه فناوری
-ایجاد زمینه برای پذیرش مواضع ملی کشور ها
-حفظ توازن و تعادل بین منافع تولیدکنندگان و مصرف کنندگان
-مبتنی شدن مقررات بر استاندارد ها

استاندارد ایزو ISO
یک استاندارد ایزو فقط مجموعه ای از الزامات است که توسط متخصصان برای انجام فرآیند خاصی تعیین می شود.استانداردهای ISO در همه مباحث نقش دارد و برای انواع حوزه های مدیریت از جمله مدیریت کیفیت، راهنمایی های مربوط به مسئولیت های زیست محیطی و اجتماعی، تا نحوه طراحی وسایل پزشکی. چارچوب ها و الزاماتی را ارائه داده است.​​​​​​​

برنامه های ارزیابی
 انجام هیچ فعالیتی در سازمان قرین توفیق نخواهد بود مگر آنکه کنترل های لازم نسبت به آن به عمل آمده باشد. به کمک کنترل است که مدیریت، نسبت به نحوه تحقق هدف ها و انجام عملیات آگاهی یافته و قدرت پی گیری و سنجش و اصلاح آن ها را پیدا می کند.

برنامه های بهبود عملکرد
برنامه بهبود عملکرد، از عبارت Performance Improvement Plans و با مخفف PIP شناخته می‌شود. به طور معمول وضعیتی است که هرگونه مسائل مربوط به عملکرد و اهداف مورد نظر این مسئله را ترسیم می‌کند

تضمین کیفیت

تفاوت تضمین کیفیت و کنترل کیفیت

منتورینگ یا هدایت یا هدایتگری رابطه‌ای است که در آن فرد با تجربه‌تر یا دارای دانش بیشتر به راهنمایی فردی با تجربه یا دانش کمتر کمک می‌کند. مربی یا منتور می‌تواند کوچکتر از شخصی باشد که به او آموزش می‌دهد، اما باید دارای تخصص خاصی باشد.این یک مشارکت یادگیری و توسعه میان فردی با تجربه زیاد و شخصی که می‌خواهد چیزی را فرا بگیرد، است.

منتورینگ چیست ؟