09036160491
​info@rasaplus.com
ساعت کاری: 9 الی 20

نوآوری پزشکی راسا اسپادان

آدرس ما
 اصفهان، میدان آزادی، بلوار دانشگاه،​​​​​​مستقر در مرکز رشد دانشگاه اصفهان
با ما در ارتباط باشید
​info@rasaplus.com
شماره تماس
09036160491
ارتباط با ما

هنری فورد (موسس شرکت خودروسازی فورد) :
"کسی که تبلیغات را متوقف می کند تا در پول صرفه جویی کند، مثل کسی است که ساعتی را از کار می اندازد تا در وقت صرفه جویی کند. "

تبلیغات

شما نمیتوانید بدون انجام تبلیغات موثر و آگاه سازی مخاطب هدف خود، محصول، خدمت یا ایده خود را به آنها بفروشید و کسب درآمد کنید. هدف از تبلیغات که از قدیمی ترین و البته موثر ترین روش های بازاریابی است، تاثیرگذاری بر درک و شناخت مخاطب به منظور افزایش فروش خدمات و یا محصولات است. بنابراین شما برای معرفی محصولات، خدمات و یا ایده های خود ناگزیر به تبلیغات موثر هستید. تبلیغ موثر، آن تبلیغی است که به یادماندنی باشد و در مخاطب ایجاد درگیری ذهنی کند.
از این رو شرکت نوآوری پزشکی راسا، با استفاده از شیوه های گوناگون تبلیغات نوین اعم از تبلیغات رسانه اجتماعی، تبلیغات اینترنتی، تبلیغات ویدیویی، تبلیغات فیزیکی در نمایشگاه ها، همایش ها، رویداد ها و ... و با با اتخاذ استراتژی های تبلیغاتی مناسب و انجام صحیح آن، به منظور تجاری سازی ایده، ، مخاطب هدف را به سمت آگاهی از محصول و آگاهی از تفاوت های محصول با محصولات مشابه سوق می دهد و پلی ارتباطی میان صاحبان ایده خود و مخاطب ایجاد می کند و به مخالب هدف در مورد پیشنهادهای ویژه و بهبود حاصل شده در محصولات اطلاع رسانی می کند و کاربران را به به انجام یک عمل خاص مانند بازدید از وب‌سایت یا استفاده از یک کد تخفیف خاص با تاریخ انقضای محدود ترغیب می کند و در  نهایت انگیزه خرید را در دل مخاطب ایجاد می کند.​​​​​​​

تبلیغات رسانه اجتماعی
تبلیغات در شبکه های اجتماعی یکی از روش‌های معرفی کسب­ و­ کارهای مختلف در دنیای دیجیتال امروزی است. این تبلیغات با استفاده از تکنیک‌های مختلفی مانند برگزاری کمپین‌ها یا استفاده از اینفلوئنسرها و غیره روی پلتفرم‌های گوناگون تبلیغاتی، مشتری را جذب می‌کند. 

تبلیغات اینترنتی
تبلیغات در اینترنت یکی از مؤثرترین روش‌ها برای معرفی تمام مشاغل، یافتن مشتریان جدید و متنوع‌سازی جریان درآمد آن‌ها است. به عبارت دیگر تبلیغات الکترونیکی یا همان تبلیغات در اینترنت هر نوع پیام بازاریابی است که با کمک اینترنت و در بستر وب نمایان می‌شود. تبلیغاتی که می‌تواند در یک مرورگر وب، موتور جستجو، ، دستگاه‌های تلفن همراه و حتی در ایمیل دیده شود.
 

تبلیغات نمایشگاهی
تبلیغات در نمايشگاه به عنوان يک تبلیغ تخصصي در تمام دنيا مطرح است و از اين رو تخصص، دانش، تجربه و فرهنگ مناسب براي طراحی و اجرای این گونه از تبلیغات امری بسیار ضروری است. به همین منظور ضروری است که شرکت ها و کسب و کارها با رویکردی حرفه ای وارد نمایشگاه و تبلیغات در آن شوند تا بتوانند به هدف نهایی خود از حضور در نمایشگاه دست پیدا کنند.


بازاریابی به فعالیت هایی گفته می شود که شرکت ها برای افزایش خرید یا فروش محصولات یا خدمات خود انجام می دهند. مارکتینگ شامل فعالیت هایی مانند تبلیغات، فروش و تحویل محصولات یا خدمات به مصرف کنندگان یا مشاغل دیگر می باشد. متخصصانی که در بخش های مختلف بازاریابی یک شرکت فعالیت می کنند، به دنبال جلب توجه مشتریان خود از راه های مختلفی، از جمله تبلیغات هستند.​​​​​​​

​بازاریابی چیست؟