09036160491
​info@rasaplus.com
ساعت کاری: 9 الی 20

نوآوری پزشکی راسا اسپادان

آدرس ما
 اصفهان، میدان آزادی، بلوار دانشگاه،​​​​​​مستقر در مرکز رشد دانشگاه اصفهان
با ما در ارتباط باشید
​info@rasaplus.com
شماره تماس
09036160491
ارتباط با ما

توماس فولر (نویسنده روشنفکر) :​​​​​​​
"با اراده‌ای قوی می‌توان سخت‌ترین موانع را هم جا به جا نمود. کافی است که پشتکار و شهامت به خرج بدهید. فاصله مردان بزرگ با افراد حقیر در همین تلاش و شهامت برای رسیدن به هدف است."

امروزه با پیشرفت روزافزون تکنولوژی لزوم ارتباط با سایر افراد مرتبط با پروژه های مختلف بیش از بیش احساس می­گردد، چنان که ایجاد  ارتباط موثر صاحبان ایده با مجامع علمی و دانشگاهی، صنایع و جامعه یکی از عواملی است که باعث پیشرفت علمی و فنی در خصوص ایده­ های پیشنهادی می­ گردد و به نوعی حلقه مفقوده ارتباط صنعت و دانشگاه را تقویت می نماید. به همین سبب شرکت نوآوری پزشکی راسا اسپادان، امکان برگزاری جلسات حضوری و غیر حضوری صاحبان ایده و کسب و کار را با افراد و متخصصان پیرامون حوزه­ای که مرتبط با ایده ­های شما است را فراهم می کند تا این افراد با ارائه بهترین مشاوره­های تخصصی به راه حل های مناسبی برای تحقق ایده های شما دست یابند. ​​​​​​​

تبادل تجربه ها و اطلاعات
بی شک یکی دیگر از فواید داشتن ارتباطات،تبادل تجربه ها و اطلاعات است.تجربه پدر علم است و اگر هر فردی بخواهد یک موضوع را خودش تجربه کند،باید تمام عمر خود مشغول آزمون و خطا باشد.از طرفی میتواند به راحتی از تجربیات دیگران استفاده کند تا زمان بیشتری را بتواند صرف موضوعات جدید کند و قطعا احتمال خطا بسیار کمتر می شود.

کانال های ارتباطی
 کانال ارتباطی بیشتر به ابزار یا امکانات انتقال پیام مانند تلفن، صحبت کردن حضوری، مکاتبات و نظایر آن بر می گردد.انتخاب کانال یا رسانه درست برای انتقال پیام از اهمیت خاص خود برخوردار است.
در این رابطه هر وسیله یا مجرایی که به انتقال پیام کمک بیشتری کند و بتواند پیام را به طور اثربخش به گیرنده انتقال دهد، وسیله مناسبی است.

​گرفتن راهکار از دیگران
ما وقتی که با دیگران ارتباط برقرار می کنیم گاهی اوقات  مشکلاتی را که داریم با آنها در میان میگذاریم و اصطلاحا – درد و دل – می کنیم اگر شما افرادِ مناسبی را برای برقراری ارتباط پیدا کرده باشید و از آنها ایده و راهکار بخواهید؛از اینکه چه راهکارهایی به شما پیشنهاد میکنند،شگفت زده خواهید شد و خواهید دید که چقدر این موضوع می تواند زندگی شما را زیباتر و راحت تر کند.

ارتباطات

​​شبکه سازی چیست ؟

شبکه‌سازی یک فعالیت اقتصادی-اجتماعی است که در آن تجار و کارآفرینان برای ایجاد روابط تجاری و شناسایی، ایجاد یا عمل به فرصت‌های تجاری با یکدیگر ملاقات می‌کنند، اطلاعات را به اشتراک می‌گذارند و به دنبال شرکای بالقوه برای مشاغل هستند.