09036160491
​info@rasaplus.com
ساعت کاری: 9 الی 20

نوآوری پزشکی راسا اسپادان

آدرس ما
 اصفهان، میدان آزادی، بلوار دانشگاه،​​​​​​مستقر در مرکز رشد دانشگاه اصفهان
با ما در ارتباط باشید
​info@rasaplus.com
شماره تماس
09036160491
ارتباط با ما

"برند یک شرکت مانند شهرت و اعتبار یک شرکت است.
شما اعتبار را زمانی به دست می آورید که برای انجام کارهای سخت به خوبی تلاش کنید."

جف بزوس (بنیان گذار آمازون) :

برند سازی

برندسازی یا برندینگ، فرآیندی منظم است که برای ایجاد آگاهی و افزایش وفاداری مشتری استفاده می شود. هدف اصلی از برندسازی یک محصول، خدمت یا سازمان ایجاد ذهنیت و چشم انداز نسبت به تجارت خود در مشتریان است، تا جاییکه رفع نیازهای خود را در گرو مراجعه به شما بدانند. این کار مستلزم دستورهای سطوح بالا و آمادگی لازم برای سرمایه گذاری در آینده است. برندسازی (برندینگ) استفاده از هر فرصتی است تا بگوییم چراشما باید یک برند یا نام تجاری را نسبت به سایر برندها ترجیح و  انتخاب نمایید.
شرکت نوآوری پزشکی راسا با محقق ساختن مفاهیم مختلفی چون جایگاه­یابی، جایگاه­سازی برند، نام­گذاری برند،انتخاب رنگ، عناصر هویت بصری برند، طراحی شخصیت بصری برند( لوگو، آرم ،…)،توسعه برند،ارزش برند و… مخاطب را در وضعیت اشتراک ­گذاری  ارزش های خود با آنچه مد نظر صاحبان ایده است، قرار می دهد و این همان چیزی است که موجب شهرت ایده می شود. ​​​​​​​

طراحی لوگو(نشان تجاری)
لوگو یک هویت تصویری برای رساندن مفهوم خدمت، نشان دادن هویت یک سازمان بزرگ و یا کوچک، به مفهوم رسانی یک وضعیت، نشانه گذاری یک محصول به وسیله شرکت‌های تجاری، تولیدی و صنعتی و هم‌چنین کسب وکارهای کوچک استفاده می‌شود تا از این طریق نوع خدمات ،  اهداف مورد نظر و محصولات را با بکارگیری از خلاقیت به مخاطب معرفی کنند.

نام گذاری برند
​​​​​​​
یکی از مهم‌ترین عناصری که در بنا نهادن یک برند شخصی باید مد نظر قرار گیرد، نامگذاری برند است یک نام مناسب برای برند نه تنها دیدی کلی از محصولات یا خدمات برند را به دست دهد، بلکه می‌تواند ابزاری برای شناخت و به خاطرآوری برند نیز باشد. همچنین می‌تواند همچون یک دارایی با ارزش که ویژگی‌های مشخص برند را بازتاب می‌دهد در مالکیت معنوی آن قرار گیرد.

رنگ سازمانی (طراحی بصری)
یکی از اقدامات مهم اولیه که تاثیرات زیادی بر احساسات و ذهن مخاطب نیز دارد تصمیم‌گیری در مورد طراحی بصری سازمان است؛ این طراحی شامل تم رنگی سازمان (برای مثال رنگ زرد یادآور برند ایرانسل در ذهن عموم می‌باشد)، ست اداری،  طراحی گرافیکی لوگوی سازمان و رنگ سازمانی لوگو است.


بازاریابی به فعالیت هایی گفته می شود که شرکت ها برای افزایش خرید یا فروش محصولات یا خدمات خود انجام می دهند. مارکتینگ شامل فعالیت هایی مانند تبلیغات، فروش و تحویل محصولات یا خدمات به مصرف کنندگان یا مشاغل دیگر می باشد. متخصصانی که در بخش های مختلف بازاریابی یک شرکت فعالیت می کنند، به دنبال جلب توجه مشتریان خود از راه های مختلفی، از جمله تبلیغات هستند.​​​​​​​

​بازاریابی چیست؟