09036160491
​info@rasaplus.com
ساعت کاری: 9 الی 20

نوآوری پزشکی راسا اسپادان

آدرس ما
 اصفهان، میدان آزادی، بلوار دانشگاه،​​​​​​مستقر در مرکز رشد دانشگاه اصفهان
با ما در ارتباط باشید
​info@rasaplus.com
شماره تماس
09036160491
ارتباط با ما

استیو جابز ( بنیان گذار شرکت اپل) :
طراحی این نیست که یک چیز چگونه به نظر می رسد، طراحی یعنی اینکه یک چیز چگونه کار می کند.

 
 محصول، خواسته نهایی است شما خواهد بود که در پاسخ به یک نیاز ایجاد می گردد.که این محصول در قالب های متفاوتی همچون کالای فیزیکی، خدمات، رویدادها، مکان­ها، دارایی­ها، سازمان­ها، اطلاعات و ایده ­ها به بازار ارائه می گردد. شرکت نوآوری پزشکی راسا اسپادان با طراحی محصول (Product Design) ،نوآوری‌ها را هدایت می‌کند و اغلب رقابت پذیری شرکت‌ها را بهبود می‌بخشد. علاوه بر این، هنگامی‌ که یک نوآوری با موفقیت منجر به تغییر معنای محصول شود، بازار جدیدی ایجاد خواهد شد. مشارکت یکپارچه طراحی مهندسی و طراحی صنعتی برای عرضه محصولات موفق به بازار ضروری است.
طراحان محصول جهت دستیابی به محصول دارای روش­ها و اصول زیادی هستند یا به محصول مدنظر شما دست یابند.طراحان باید به چرخه عمر محصول، انتخاب مواد پایدار، تجربه کاربر، طراحی کاربردی و کاربر پسند و… توجه کنند. محصولات شما چه فیزیکی باشد چه دیجیتال برای جلب نظر بازار و مخاطبان باید مسیر فرآیند حرفه ای طراحی محصول را طی نماید. وبسایت‌ ها و اپلیکیشن ها نیز از این قاعده مستثنی نیستند و طراحان UI/UX بایستی این فرآیند را با استفاده از قوانین طراحی محصول برای آن طی کنند.
فرآیند توسعه محصول جدید (به انگلیسی: New Product Development) شامل فعالیت‌ها و تصمیماتی است که از مرحله ایجاد ایده تا ورود محصول به بازار را در بر می‌گیرد.  مدل­های مختلفی برای توسعه محصول ارائه گردیده است. انگیزه اصلی محققان در ارائه رویکردها و مدل‌های متفاوت عمدتاً بهبود مواردی مانند کنترل زمان، هزینه، کیفیت، عملکرد و در کل بهبود خروجی محصول جدید برای کسب و بهره‌گیری از فرصت­های پیش رو می‌باشد. یکی از مهمترین چهارچوب‌های ارائه شده در ارتباط با فعالیت‌های توسعه محصول جدید توسط بوزآلن و همیلتون(۱۹۸۲) ارائه شده‌است که شامل ۷ مرحله استراتژی، تولیدایده، غربالگری ایده، تحلیل کسب و کار، توسعه، آزمون و تجاری‌سازی می‌باشد. توسعه محصول فرآیندی است که در آن محصول یا خدمتی جدید به بازار عرضه می‌شود. اصطلاح توسعه محصولات جدید، هم در مورد محصولاتی که به‌طور کلی در دنیا جدید هستند و هم در مورد اعمال حداقل بهبود و تغییر در محصولات موجود به کار می‌رود.
در شرکت نوآوری پزشکی راسا اسپادان، در صورت تایید محصول جدید، می­ توان آن را به مرحله توسعه فنی و بازاریابی انتقال داد. در این مرحله است که نمونه اولیه و یا مدل تولید محدود ایجاد می شود. نمونه‌های اولیه ممکن است در طی مراحل مختلف طراحی و تولید به‌منظور دست یافتن به یک محصول نهایی و موردنظر مصرف‌کنندگان که حاضر به پرداخت وجه و خرید آن باشند، تغییرات زیادی را تجربه کنند. اغلب محصولات، قبل از معرفی رسمی به بازار و صرف حجم بالایی از سرمایه نقدی برای تولید و تبلیغ و ترویج آن‌ها با استفاده از یک گروه کوچک از مصرف‌کنندگان واقعی توسط شرکت‌های تولیدکننده مورد آزمون قرار می‌گیرند. پس نمونه مفهومی در میان گروهی نمونه و منتخب از مشتریان واقعی خود آزموده و واکنش های ایشان، بررسی می­شود.  این بدان معنا است که می­توانیم در مورد خصوصیات و همچنین طراحی دقیق و هرگونه متد تولید به نتیجه نهایی دست یابیم و همچنین محصول ملموس به منظور آزمون مصرف کنندگان و دریافت بازخوردهای آنان در اختیار داشته باشیم.​​​​​​​

​طراحی و توسعه محصول

مسیر طراحی محصول
سیر تکامل محصول و مسیری که پیش روی خود دارد مستلزم تعامل و همکاری های متقابل فراوان است. غیر معمول نیست که طراحان محصول قبل از پیوشتن به تیم توسعه محصول برای تولید نمونه های اولیه میبایست با مدیران محصول و کارشناسان تجاری مشورت کرده و مشارکت داشته باشند

طراحی محصول منحصر به فرد
ارائه محصولات خلاقانه به بازار در سریع ترین زمان ممکن گرچه ممکن است ایده خیلی خوبی به نظر برسد اما طراحی محصولات منحصر به فرد گامی فراتر از ارائه یک محصول خوب به بازار است. شکل گیری این فرایند، ارزش و ویژگی های کلیدی محصول را مشخص خواهد کرد و به سرعت محصولی کارا و البته ارزشمند به جامعه معرفی خواهد کرد.

​طراح محصول
شرکت ها خواهان کارشناسی تحت موقعیت شغلی طراح محصول هستند که بتواند تحقیقات کاربر و جمع آوری اطلاعات را به خوبی انجام دهد، با ابزارهای گرافیکی آشنا باشد و بتواند با شناخت نیاز کاربر نمونه اولیه مناسبی به مدیران ارشد ارائه دهد.

تحقیق و توسعه چیست​​​​ ؟​​​

اصطلاح تحقیق و توسعه یا پژوهش و گسترش عبارت است از رشته فعالیت‌های مشخصی در یک کسب و کار. بنا به تعریف سازمان همکاری اقتصادی و توسعه، پژوهش و گسترش به «کار خلاقانه‌ای گفته می‌شود که به‌طور سیستماتیک انجام می‌شود تا به دانش موجود بیفزاید و این دانش را برای ابداع کاربردهای تازه به‌کار ببرد.