09036160491
​info@rasaplus.com
ساعت کاری: 9 الی 20

نوآوری پزشکی راسا اسپادان

آدرس ما
 اصفهان، میدان آزادی، بلوار دانشگاه،​​​​​​مستقر در مرکز رشد دانشگاه اصفهان
با ما در ارتباط باشید
​info@rasaplus.com
شماره تماس
09036160491
ارتباط با ما

وارن بافت ( اقتصاد دان آمریکایی) :
"ریسک، یعنی آگاهی نداشتن نسبت به کاری که انجام می دهید."



همان­گونه که می­دانید مدیریت و کنترل در هر پروژه، سازمان و شرکت یکی از ارکان اصلی موفقیت شما به حساب می­ آید این امر به این دلیل است که چنانچه در هر مرحله از فرآیند محصول مشکلی رخ دهد مدیر از طریق کنترل مراحل می­تواند مشکلات را مرتفع نماید. مدیریت پروژه مجموعه قوانینی برای برنامه‌ریزی، هدایت و اجرای پروژه طی زمان معین و با هزینه مشخص است. هدف از مدیریت پروژه، رسیدن به هدف و معیارهایی است که در ابتدای پروژه شما تعریف شده‌اند. پروژه‌ها شکل‌های مختلفی دارند؛ بعضی موقتی هستند و آغاز و پایان مشخصی دارند. چنین پروژه‌هایی محدوده و منابع تعریف‌شده‌ای هم دارند. بعضی پروژه‌ها منحصربه‌فرد بوده و مجموعه عملیاتی برای رسیدن به هدف واحدی محسوب می‌شوند.
کنترل پروژه (Project Control) فرآیندی برای جمع‌آوری و تجزیه و تحلیل داده‌های پروژه جهت هدایت هزینه‌ها و برنامه‌ها در مسیر درست است. وظایف کنترل پروژه شامل شروع، برنامه‌ریزی، نظارت و کنترل، برقراری ارتباط و تعیین هزینه‌ها و برنامه زمان‌بندی پروژه می‌باشد. در نهایت، کنترل پروژه فرآیندی تکراری برای تعیین وضعیت پروژه، پیش‌بینی نتایج احتمالی بر اساس آن و سپس بهبود عملکرد پروژه در صورت غیر قابل قبول بودن نتایج است.
شرکت نوآوری پزشکی راسا اسپادان با دارا بودن تجربه مدیریت و کنترل چندین پروژه گوناگون و استفاده از به روز ترین ابزارها در این زمینه، یاور خوبی برای صاحبان ایده و کسب و کار می باشد.

مدیریت و کنترل پروژه

مثلث استعداد PMI
مثلث استعداد PMI اشاره به مهارت‌های لازم برای یک مدیر پروژه ایده‌آل دارد. این سه مهارت شامل مهارت‌های فنی، رهبری و مدیریت کسب‌وکار و استراتژیک هستند. منظور از مهارت‌های فنی مهارت‌هایی مانند برنامه‌ریزی، مدیریت ریسک، تهیه ملزومات پروژه و این دست مهارت‌ها است. منظور از مهارت‌های رهبری نیز اغلب مهارت‌های نرم مثل تعامل مناسب با اعضای تیم، تیم‌سازی، تصمیم‌گیری و از این قبیل مهارت‌ها به‌شمار می‌رود. منظور از مهارت‌های استراتژیک نیز بینش دقیق مدیر پروژه نسبت به کسب‌وکار و مهارت‌های لازم این دسته است.

روش مسیر بحرانی
 الگوریتمی برای زمانبندیِ مجموعه‌ای از فعالیت‌های پروژه‌است. این الگوریتم یکی از مهم‌ترین ابزارهای مؤثر در مدیریت پروژه است.
ضروری‌ترین تکنیک برای استفاده از سی پی ام ساخت مدلی از پروژه‌است که موارد زیر را در بر داشته باشد:
1-فهرستی از تمامی فعالیت‌های مورد نیاز برای تکمیل پروژه (معمولاً درون ساختار شکست کار رده بندی می‌شود)
2-مدت زمانی که انجام هر پروژه می‌برد.
3-وابستگی‌های میان فعالیت‌ها.

​تحقیق در عملیات
تحقیق در عملیات شاخه‌ای میان‌رشته‌ای از ریاضیات است که برای یافتن نقطه بهینه در مسائل بهینه‌سازی، از گرایش‌هایی مانند برنامه‌ریزی ریاضی، آمار و طراحی الگوریتم‌ها استفاده می‌کند. یافتن نقطه بهینه براساس نوع مسئله مفاهیم مختلف دارد و در تصمیم‌سازی‌ها استفاده می‌شود. مسائل تحقیق در عملیات بر بیشینه‌سازی (مانند سود بیشتر، سرعت خط تولید بالاتر یا پهنای باند بیشتر) یا کمینه‌سازی (مانند هزینه کمتر یا کاهش ریسک) با استفاده از یک یا چند قید، تمرکز دارند

اصطلاح تحقیق و توسعه یا پژوهش و گسترش عبارت است از رشته فعالیت‌های مشخصی در یک کسب و کار. بنا به تعریف سازمان همکاری اقتصادی و توسعه، پژوهش و گسترش به «کار خلاقانه‌ای گفته می‌شود که به‌طور سیستماتیک انجام می‌شود تا به دانش موجود بیفزاید و این دانش را برای ابداع کاربردهای تازه به‌کار ببرد.

تحقیق و توسعه چیست​​​​ ؟​​​