09036160491
​info@rasaplus.com
ساعت کاری: 9 الی 20

نوآوری پزشکی راسا اسپادان

آدرس ما
 اصفهان، میدان آزادی، بلوار دانشگاه،​​​​​​مستقر در مرکز رشد دانشگاه اصفهان
با ما در ارتباط باشید
​info@rasaplus.com
شماره تماس
09036160491
ارتباط با ما

زیگ زیگلار (موفق ترین مربی انگیزشی جهان) :

​​​​​​​
"لازم نیست حتماً عالی باشید تا شروع کنید، ولی حتماً باید شروع کنید تا عالی باشید".

کسب و کار در سه مرحله اساسی مورد بحث قرار می گیرد. مرحله اول راه اندازی، مرحله دوم مدیریت و مرحله سوم توسعه. در همه این مراحل اقدامات صحیحی باید انجام شود تا کسب و کار موفقی بوجود آمده و در ادامه نیز موفق باشد. مشاوره کسب و کار از جمله اقداماتی است که مدیر یا مدیران کسب و کار باید به آن توجه کرده و بکار بگیرند. این اقدامات می بایست به راهکارهای نوین و صحیح کسب و کار نزدیک باشد. پیشنهاد می شود برای کسب نتیجه مناسب در این موضوع حتما با یک مشاور مجرب در ارتباط باشید. چون در حال حاضر کسب و کارها باید مسیری را برای موفقیت طی کنند که با روال گذشته تفاوت بسیار زیادی کرده است. زیرا مخاطبان و مشتریان کسب و کارها، خواسته های متفاوتی با گذشته دارند.
اگر قصد راه اندازی کسب و کار را دارید و یا در مراحل مدیریت و توسعه هستید شرکت نوآوری پزشکی راسا، جایی است که می توانید برای کسب و کار خود یک قدم موثر و مفید بردارید.

مشورت گرفتن در هر کاری یکی از گام هایی است که شما را برای رسیدن به موفقیت آماده می کند. راه اندازی کسب و کار یکی از فرایندهایی است که به تنهایی امکان پذیر نیست و برای این که بتوان در این راستا به پیشرفت و موفقیت رسید نیاز است که با یک فرد مطلع و متخصص مشورت کرد. مشاور کسب و کار با اهداف و برنامه ریزی خود می تواند آینده کسب و کار شما را پیش بینی کرده و راه های رسیدن به آن را نیز تعیین کند.​​​​​​
​​​​​​​دنیای پیچیده مهندسی نرم افزار و یا سخت افزار به خصوص در حوزه سلامت، صاحبان ایده و اعضای تیم ها، چالش های بسیار زیادی نظیر باگ­های نرم افزاری، مشکلات سخت افزاری، فقدان عملکرد بهینه کار سیستم و...  مواجه می کنند. بهترین راه حل برای کسب موفقیت در این دنیای پیچیده و پرچالش بهره گیری از دانش و تجربه افراد متخصص در این حوزه است؛ بنابراین  اگر صاحب یک ایده هستید و جهت افزایش بهره­وری خود و به­روز بودن به مشاورانی نیاز دارید که فرآیندهای شما را تنظیم کرده و کار شما را سرعت دهد. به این شخص مشاور فنی مهندسی گفته می‌شود چون حوزه تخصصی او مسئله‌ای فنی است. ​

مشاوره کسب و کار

مدیریت ریسک
​​​​​​​(Risk Management)

ریسک ؛ کلمه‌ای است که ممکن است شما را به یاد خطر و چالش بیاندازد. به همین دلیل، افراد ترجیح می‌دهند از ریسک کردن دوری کنند و از کارهایی که دارای ریسک بالایی است پرهیز نمایند. اما اینکه افراد فکر می‌کنند ریسک به معنی خطر است، کاملا اشتباه است. بنابراین می‌توان گفت، در ذات هر فعالیتی ریسک وجود دارد و زندگی روزمره همه افراد دارای ریسک بوده، اما این نکته را فراموش نکنید که با استفاده از مدیریت ریسک می‌توانید از این خطر و چالش در امان باشید و در معرض آن قرار گرفتن را به حداقل برسانید.

طرح کسب و کار / بیزینس پلن (Business Plan)
بیزینس پلن که آن را به «طرح کسب‌وکار» ترجمه می‌کنند به منظور کمک به شما برای رسیدن به اهداف کسب‌وکارتان طراحی می‌شود. وقتی طرح کسب‌وکار را به صورت شفاف و متقاعد‌کننده تنظیم کنید، در هر مرحله از کار تمرکزتان را برای رسیدن به اهداف فردی و مالی هدایت خواهد کرد. یک بیزینس پلن خوب همچنین می‌تواند افراد و سازمان‌هایی مانند بانک‌ها را به سرمایه‌گذاری در کسب‌وکار شما ترغیب کند.

نقشه راه (Road Map)​​​​​​​
​​​​​​​داشتن هدف و تعیین آن یکی از مهمترین مراحل هنگام شروع یک کسب و کار جدید است. دلیل آن هم واضح است، چون جهت حرکت و برنامه رسیدن به آن را تعیین می‌کند. هدف، موتور ایجاد انگیزه و پاسخی مناسب به این سوال دشوار است: آیا اگر این کار را انجام دهم به من کمک می‌کند به هدف خود برسم؟! یک کسب و کار بدون هدف مانند یک کشتی بدون قطب نماست. در سفر با این کشتی هیچگاه نخواهیم فهمید که مقصد ما کجاست. هدف ما تا حد امکان باید واقع‌گرایانه و خاص باشد.

منتورینگ چیست ؟

منتورینگ یا هدایت یا هدایتگری رابطه‌ای است که در آن فرد با تجربه‌تر یا دارای دانش بیشتر به راهنمایی فردی با تجربه یا دانش کمتر کمک می‌کند. مربی یا منتور می‌تواند کوچکتر از شخصی باشد که به او آموزش می‌دهد، اما باید دارای تخصص خاصی باشد.این یک مشارکت یادگیری و توسعه میان فردی با تجربه زیاد و شخصی که می‌خواهد چیزی را فرا بگیرد، است.