09036160491
​info@rasaplus.com
ساعت کاری: 9 الی 20

نوآوری پزشکی راسا اسپادان

آدرس ما
 اصفهان، میدان آزادی، بلوار دانشگاه،​​​​​​مستقر در مرکز رشد دانشگاه اصفهان
با ما در ارتباط باشید
​info@rasaplus.com
شماره تماس
09036160491
ارتباط با ما

جان دیویی(فیلسوف آمریکایی) :
" آموزش، دوباره ساختن یا سازمان دادن تجربه است، به منظور اینکه معنای تجربه گسترش پیدا کند و برای هدایت و کنترل تجربیات بعدی، فرد را بهتر قادر سازد."


آموزش مسئله مهمی است که با توجه به دنیای امروز که در هر لحظه پیشرفت جدیدی حاصل می گردد، فراگیری دانش ­های روز و همراهی با پیشرفت­ های جهانی لازمه موفقیت خواهد بود پس لزوم آموزش در دنیای امروز بیش از بیش احساس می گردد.
برای موفقیت باید روی پیشرفت خودتان سرمایه‌گذاری کنید. مسیر پیشرفت، هیچ نقطه پایانی ندارد. اما باید دائماً به دنبال رشد باشید تا امروزتان با دیروز متفاوت شود. توسعه مهارت های فردی یک اقدام مقطعی نیست؛ بلکه مسیری طولانی است که باید گام به گام طی شود. به همین علت، بدون برنامه ریزی امکان‌پذیر نیست.

شرکت نوآوری پزشکی راسا اسپادان با هدف آموزش و توسعه مهارت‌ها و کمک به برنامه ریزی بهتر برای توسعه فردی آمادگی ارائه پکیج های آموزشی حضوری و غیر حضوری را به صاحبان ایده دارد.

توسعه فردی
توسعه فردی یعنی تلاش برای بدل‌شدن به نسخه‌ای بهتر از خود. مهارت‌های آن هم شامل مواردی می‌شوند که احساسات، رفتار و افکارمان را توسعه و رشد می‌دهند. برای رشد در توسعه فردی باید قدم‌های درستی برداریم؛ قدم‌هایی که با اطمینان، ما را به اهدافمان می‌رسانند.

​​​آموزش

اتاق فکر
 اتاق فکر (Think Tank) جمعی متشکل از افراد صاحب اندیشه و نوآور است که بر اساس بهره گیری حداکثری از خرد جمعی به ارائه راه حل های خلاقانه برای حل ریشه ای مشکلات موجود جهت پیشنهاد به مراجع تصمیم گیر می پردازند.

ایده پردازی
 در واقع نوعی فرایند خلاقانه در راستای شکل دادن به ایده‌ها است. ایده‌پردازی، تنها به فرایند خلق و تولید ایده محدود نمی‌شود؛ بلکه مسئله بال و پر دادن به ایده‌ها، برقراری ارتباط بین اندیشه‌ها و مفاهیم جدید و بهبود ایده‌های قبلی را هم شامل می‌شود.

​​شبکه سازی چیست ؟

شبکه‌سازی یک فعالیت اقتصادی-اجتماعی است که در آن تجار و کارآفرینان برای ایجاد روابط تجاری و شناسایی، ایجاد یا عمل به فرصت‌های تجاری با یکدیگر ملاقات می‌کنند، اطلاعات را به اشتراک می‌گذارند و به دنبال شرکای بالقوه برای مشاغل هستند.