09036160491
​info@rasaplus.com
ساعت کاری: 9 الی 20

نوآوری پزشکی راسا اسپادان

آدرس ما
 اصفهان، میدان آزادی، بلوار دانشگاه،​​​​​​مستقر در مرکز رشد دانشگاه اصفهان
با ما در ارتباط باشید
​info@rasaplus.com
شماره تماس
09036160491
ارتباط با ما

پروژه هاوین​​​​​​

سیستم گرمایش هوشمند از طریق امواج مادون قرمز

 هاوین یک سیستم گرمایش هوشمند پزشکی از طریق امواج مادون قرمز است که به جای انتقال گرما بوسیله افزایش دمای محیط پیرامون، گرما را به صورت مستقیم به گونه ای هدفمند به فرد انتقال داده تا علاوه بر کاهش میزان اتلاف انرژی محیطی و با شخصی سازی و تشخیص افراد، امکان تنظیم دمای دلخواه فرد را فراهم می نماید.
همچنین این محصول علاوه بر کاربرد عمومی و استفاده در خانه های هوشمند می تواند به عنوان دستگاهی جهت گرمادرمانی نیز استفاده گردد؛ به گونه ای که با بهره گیری از امواج مادون قرمز و با توجه به نفوذ پرتوی مادون قرمز تا لایه زیرین پوستی می تواند به افزایش گردش خون در عضلات آسیب دیده و نواحی درد به بهبود هرچه سریع تر آن کمک کند. همچنین با استفاده از این امواج و ارائه نقشه درمان شخصی می تواند موجب آزاد شدن سموم زیر پوستی و جوان سازی پوست گردد.

​​هدف از پروژه
​​​​​​​
پروژه هاوین ما را به بررسی این موضوع واداشت که به جای این که ما یک محیط را گرم کنیم تا فرد گرم شود، گرما را مستقیم به خود شخص انتقال دهیم تا هم میزان اتلاف انرژی کاهش یابد و هم در یک محیط فرد امکان انتخاب میزان گرمای مطلوب خود را داشته باشد . این به معنای شخصی سازی گرما است. بنابراین شخص خود می تواند انتخاب کند که گرما را دریافت کند یا خیر.

جامعه هدف

- مراکز فیزیوتراپی
- کارخانه جات و کارگاه ها
- شرکت های هوشمند سازی
- بخش بستری
- اداری و بانک
- فضای باز (رستوران و کافه) و تالار
- خانگی (لوکس)
- تجاری


ارزش پیشنهادی

- خواص درمانی
- نصب آسان
- قیمت مناسب
- گرمای انتخابی
- هوشمند  HITECH
- ذخیره انرژی
- گرمای هدفمند
- قابلیت تنظیم برنامه